Obrazloženje: Na ovoj raskrsnici desile su se i dešavaju se mnogobrojne saobraćajne nesreće, gdje su ozbiljno ugroženi životi kako vozača, tako i pješaka koji čekaju na raskrsnicama da pređu ulicu, a u velikom broju auta završavaju zapucana u bandere ili drveća, što će i slike u prilogu najbolje pokazati. U prilogu ću postaviti slike 12 različitih saobraćajnih nesreća iz zadnjeg perioda koje su se desile na istom mjestu, te predstavljaju lokaciju na kojoj se ovakve stvari iznova i iznova dešavaju, a ništa se po tom pitanju ne poduzima. Također u prilogu šaljem i prijedlog mogućeg rješenja tog problema, a to je uvođenje trećeg intervala zelenog svjetla koji će odvojiti skretanja u C odnosno B fazu. Na taj način će se izbjeći potencijalni udesi koji su se u 90% slučajeva zbog toga dešavali. Napomenut ću da se ovakav princip signalizacije primjenjuje 300 metara niže gdje nisam primjetio da se desila ijedna nesreća. Dodatni prijedlozi za ovu raskrsnicu bilo bi stavljanje traka usporivača, te možda u nekoj budućnosti izgradnja kružnog toka jer ova saobraćajnica ima veliku važnost u spajanju A i IX transferzale.
Kristić Silvije
Obrazloženje: Na ovoj raskrsnici desile su se i dešavaju se mnogobrojne saobraćajne nesreće, gdje su ozbiljno ugroženi životi kako vozača, tako i pješaka koji čekaju na raskrsnicama da pređu ulicu, a u velikom broju auta završavaju zapucana u bandere ili drveća, što će i slike u prilogu najbolje pokazati. U prilogu ću postaviti slike 12 različitih saobraćajnih nesreća iz zadnjeg perioda koje su se desile na istom mjestu, te predstavljaju lokaciju na kojoj se ovakve stvari iznova i iznova dešavaju, a ništa se po tom pitanju ne poduzima. Također u prilogu šaljem i prijedlog mogućeg rješenja tog problema, a to je uvođenje trećeg intervala zelenog svjetla koji će odvojiti skretanja u C odnosno B fazu. Na taj način će se izbjeći potencijalni udesi koji su se u 90% slučajeva zbog toga dešavali. Napomenut ću da se ovakav princip signalizacije primjenjuje 300 metara niže gdje nisam primjetio da se desila ijedna nesreća. Dodatni prijedlozi za ovu raskrsnicu bilo bi stavljanje traka usporivača, te možda u nekoj budućnosti izgradnja kružnog toka jer ova saobraćajnica ima veliku važnost u spajanju A i IX transferzale.